دانلودجدیدترین ورژن آنتی ویروس قدرتمند AVG ANTIVIRUS PLUS FIREWALL 9.0.790


امروز :
آونگ سیستم
هرچی میخوای بیا اینجا-دانلود رایگان- نرم افزار ، موزیک ، فیلم ، بازی ، بازی آندروید ، نرم افزلر آندروید و ...

AVG AntiVirus Plus Firewall نام جدیدترین ورژن یکی از برترین و قدرتمند ترین آنتی ویروس های دنیا میباشد که به تازگی توسط شرکت نرم افزاری Grisoft ارائه شده است . این آنتی ویروس برتر که از موتور جستجوی بسیار قدرتمندی جهت یافتن ویروس ها بهره میبرد , به سرعت و بدون کاهش سرعت , سیستم شما را مورد بازیابی قرار داده و هرگونه ویروس و فایل های آلوده را به سرعت شناسایی و از بین خواهد برد . بخش محافظت دائمی این آنتی ویروس قدرتمند که RealTime نام دارد مقدار کمی از حافظه رم سیستم شما را اشغال کرده و به این ترتیب از افت محسوس سرعت سیستم شما جلوگیری میکند .

 

 

از دیگر بخش های این آنتی ویروس برتر میتوان به بخشهایی همچون AVG Email Scanner , Resident Shield Virus Vault , AVG Control Center ,Testing Interface , Scheduler, Update Manager,Alert manager اشاره کرد که هرکدام از این بخشها وظیفه مخصوصی در رابطه مبارزه با ویروس ها دارند و به این ترتیب از ورود و ایجاد هرگونه ویروس به سیستم شما جلوگیری کرده و امنیت منحصر به فردی را برای شما به ارمغان می آورد . یکی دیگر از ویژگی های برتر این نرم افزار قابلیت بروز رسانی آن است . نرم افزار بصورت روزانه و توسط اینترنت به سرور اصلی خود متصل شده و و بصورت خودکار خود را بروزرسانی میکند تا از وجود ویروسهای جدید اطلاع پیدا کند . این آنتی ویروسقدرتمند که با سیستم عامل های Windows 2000, Windows XP/x64 Edition, Vista/x64 Edition, Windows 7/x64 Edition سازگاری دارد ,  تمام امکانات لازم برای برقراری یک امنیت عالی و قدرتمند در سیستم شما را داشته و بی شک گزینه ای خوب و عالی برای آنتی ویروس سیستم شما بشمار میرود . جدیدترین نسخه این نرم افزار را که با نام AVG AntiVirus Plus Firewall 9.0.790عرضه شده میتوانید با لینک مستقیم از دانلود سنتر اکستار دریافت نمایید . 

قابلیت های کلیدی آنتی ویروس قدرتمند AVG AntiVirus Plus Firewall 9.0.790 :
- توانایی محافظت از کاربران در ارتباطات اینترنتی 
- شناسایی سریع هرگونه ویروس و حذف آن قبل از گسترش ویروس
- جلوگیری از نفوذ برنامه های جاسوسی
- مدیریت و نظارت بر بخش های مختلف سیستم
- بررسی ایمیل های کاربران
- جلوگیری از ورود هرزنامه ها و دزدی های اینترنتی
- آپدیت قدرتمند بصورت روزانه
- عدم کاهش سرعت سیستم بصورت محسوس
- برقراری امنیت بالا در سیستم 
- و ...



لینک مستقیم

حجم :  100.9  MB    

رمز فایل : www.xtar.ir

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



ارسال توسط سعید عظیم وند
آرشیو مطالب
پیوندهای دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آونگ سیستم و آدرس avangsystem.net لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات
ابر واژه ها
تبلیغات